DIY: Popsaný hrneček + giveaway

By 20:12 , , , ,

Ahoj, jsem tu s návodem na strašně rychlý vánoční dárek, který s klidem zvládnete ještě 24. ráno a nikdo nic nebude tušit. Potřebujete jen trochu kreativity, hrnek a fixy (ideálně ty na porcelán, případně lihovky)!


Kdo by neměl rád čaj, kávu, kakao či třeba matcha tea. Můžete darovat jen "náplň" a nebo k tomu přidat i hezkou personalizovanou nádobu, mističku či hrneček. Já volím hrneček a jednoduchý motiv, který mi ale přijde jako stvořený, minimálně pro tento blog.


Kde koupit hrnečky je dobrá otázka, nabízí se obligátní IKEA a jiné obchodní domy s nábytkem, nádobí však seženete třeba i v Levných knihách nebo na vietnamských tržnicích.

Já používala přímo fixy na porcelán od firmy Edding (kupováno na bryda.cz), jde použít ale i lihovka, která se ale jinak zapéká. Je dobré si ruku opřít, méně se to pak klepe.


Popravdě jsem ale stále křivopisálek, i když už je to asi třetí nebo čtvrtý hrneček, co dělám. Opravy jsou naštěstí možné, a to alkoholem. Pokud se vám nechce plácat kvalitní alkohol určený ke konzumaci, použijte třeba nějakou smradlavou voňavku a podobně. Doporučuji nejdřív nastříkat na uchošťour/vatový tamponek a až potom opravovat. 

Když uznáte, že hrneček je dostatečně úžasný, dejte ho do rozpálené trouby (teplotu a čas podle vašich barev, u lihovky na 170 stupňů na cca 10-15 minut, potom vypnout troubu a otevřít až po vychladnutí) a vypečte. Většina barev na porcelán potom garantuje možnost mytí v troubě.


No a voila, teď už jen zabalit, případně přidat tedy nějakou tu náplň, ať už Granko, Nescafé nebo třeba kvalitní čaj (ze sypaných na váhu doporučuji Oxalis) a dát ho pod stromeček! Veselé Vánoce!

Ale to není všechno. Protože jsou Vánoce a já chci mít své čtenáře šťastné a spokojené, rozhodla jsem se uspořádat Vánoční Giveaway!
A o co vlastně soutěžíme?


Kromě výše vyrobeného hrnečku v balíčku bude sada pohledů - jedny Modré kočky, jedno GF Prahy a sada pohledů Star Wars (vzhledem k premiéře Rogue One).


A různé samolepky, některé jsou po domácku vytvořené, některé koupené. A dvě washi tapes!


Pravidla
Do komentářů tady pod článkem mi napište, co vy by jste si přáli k Vánocům a svůj e-mail, na který vás budu případně kontaktovat. Soutěž bude probíhat od 18.12. od 20:15 do 20. 12. do 12:00. Poté hned vylosuji výherce a pokusím se okamžitě balíček odeslat. Sledujte proto e-mail!
Zároveň prosím o sdílení, like, cokoli :) moc mě to potěší!

Děkuji moc všem, co se zúčastní, všem přeju krásné Vánoce, šťastný Nový rok a shledáme se zase brzy :)



You Might Also Like

12 komentářů

  1. Dostatek kreditů pro postup do dalšího semestru :(
    fidgisek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já nějak speciální přání k Vánocům nemám. Nebo spíš, čím je člověk starší, tím méně materiálních věcí si přeje. Tak tedy já si přeji, abych na svátky mohla být se svými nejbližšími a aby ten čas byl co nejdelší. A taky ať jsme všichni zdraví. Prostě užít si Vánoce v klidu. Tak přeji i tobě krásné a pohodové vánoční svátky!
    majerova.andrea@post.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mam rada pro překvapení,takze překvapení:) Krasne Vanoce:) no-ma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja na Vanocich miluji prekvapeni a letos ani nevim, co dostanu. Vetsinou tak nejak vim darky dopredu, ale letos nic. Alespon se mam na co tesit.
    Novotnahana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. "Přála bych si kuši!" Né, kecám. To je hláška z Pelíšků. :D Doopravdy bych si přála spoustu knih. A když říkám spoustu tak ještě dost ubírám. :D

    good.charlotka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si přála strávit Vánoce v širokém rodinném kruhu, kde bysme dodržovaly staré tradice :) Pak zdraví, přece jenom marodím doma už rok a druhý měsíc a vůbec mi to nebaví.. A kdybych měla nějakou hmotnou věc - tak živou suchozemskou želvu :) Krásné Vánoce všem!! :)
    podzimkovamisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. K Vánocům si přeju knížku Poslední aristokratka a pak ještě nějaké dekorace do svého nového pokojíčku :)
    aneta.kratka18@gmail.com
    Jinak lajkuju stránku na fb, je super!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já si k Vánocům přeji album na známky a hlavně spoooustu sněhu :)
    nikola.mildova@centrum.cz
    Krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Samozřejmě bych si k Vánocům přála aby za mě v lednu udělala někdo všechny zkoušky a zápočty :D A pak asi tak jako každej všechno a nic :D Nejvíc asi obřího plyšáka na spaní, jednoho metrového už mám ale chtěla bych většího, plyšáků není nikdy dost :D

    ruskazdenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. K Vánocům si přeju hlavně zdraví pro celou rodinu, a pak bych nepohrdla nějakým wellness víkendem:-)Krásné Vánoce
    lida.pruskova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych si přála, aby moje krabička na známky byla bezedná ;-)
    Ale teď vážně, letos jsem psala Ježíškovi o hodinky.
    Všem krásné Vánoce!
    Lunike@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Už pár let si nic nepřeji a nechávám to na svých blízkých, aby pro mě něco vybrali. Vždycky jsem byla nadšená z toho, co jsem dostala, nikdy jsem nebyla zklamaná. Tak snad tomu bude tak i letos :)

    olwiin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat