Nákupy z Aliexpressu: papírnické potřeby

By 17:00 , , ,

Ahoj!
Jsem tu zase s dalším článkem, tentokrát jsem si pro Vás přichystala "recenze" a hlavně odkazy na některé produkty, které jsem si pořídila na Aliexpressu, velmi často je používám a myslím si, že by se to mohlo kde komu hodit :)

Washi tapes

Washi pásky jsou moje nejoblíběnější zdobení na pohledy, je to rychlé, efektní a velmi různorodé :) na Aliexpressu je nakupuji nejraději, zejména proto, že české e-shopy s nimi jsou často jen přeprodeje právě z Aliexpressu nebo eBay. Samozřejmě s přirážkou, často i přes 100%, což se mi nechce podporovat, ještě když chtějí i poštovné. Z Číny stojí jedna páska 10-25 korun a poštovné zdarma, takže jasná volba.


Pokud si budete chtít vyhledat vlastní motivy pásek, dávejte si pozor, co na Vás vypadne ve výsledku. Hodně pásek, zejména ty levnější, jsou totiž z PVC, tedy klasická izolepa. To povětšinou nechcete, nedá se znovu odlepit, musí se stříhat, vzory nebývají tak přesné. Ale je levnější no, takže záleží na preferencích. Já mám raději papírové.

Pásky přijdou v takových to hezkých papírových krabičkách, které mně přijdou velmi pěkné a často v nich dávám nějaké drobné dárečky, čárový kód nebo nápis přelepím mašličkou a je to!


Odkazy na jednotlivé pásky

Samolepky

Na Aliexpressu se dají sehnat dva typy samolepek - washi samolepky, jsou papírové a dražší, a nebo klasické plastové. Samolepky kupuji plastové, to mi tak nějak nevadí, nepotřebuji je přelepovat. Zase stojí pár šupů, většinou do dvou dolarů.  Já si v této objednávce koupila tyhle kočičkový, mám je do diáře, ale určitě je použiju i na pohledy, kdo by neměl rád kočičky! Kočičky koupíte tady.


Fixy

Jako poslední věc z této zásilky tu mám sadu fixek, které vám přijdou i s pouzdrem. Mají super úzký hrot, skvěle se s nimi píše, super vypadají a tak. Tohle už jsou druhé, co si kupuji, první mi vydržely cca 8 měsíců, ale psala jsem s nimi denně :) Na Aliexpressu najdete různé designy, tečky, proužky, obrázky, vesmír, ... Fixy jsem koupila tady, ale dají se koupit po větších i menších sadách a za různé ceny, pozor na to. 




Potřebují trochu rozepsat, ale jakmile se jim to povede, píší bravurně až do své smrti. Přirovnala bych je ke Stabilo Point 88, ale jsou ještě užší.

To je pro dnešek všechno, doufám, že jsem Vás tímto článkem inspirovala, pokud by měl někdo problém s nákupem na Aliexpressu, určitě mi napište do zpráv, případně do komentářů, zdali byste měli zájem o návod jak nakupovat na takových stránkách :)

Hezký zbytek pondělí přeje


You Might Also Like

0 komentářů