Moje sbírka GF 2.0

By 17:00 , , ,

Ahoj!
Je to asi půl roku, co jsem psala článek o GF pohledech, měla jsem jich pár a psala jsem, že to začnu sbírat. No, stalo se. A zatím se mi celkem daří. Aktuální skóre je 17 oficiálních a 14 neoficiálních, jsem na to strašně moc hrdá, vyrobila jsem si na to svoji zeď slávy, bohužel už přestává stačit, takže budu muset zauvažovat nad nějakým albem.


Nejprve bych Vám chtěla ukázat ty neoficiální, zejména proto, že nejsou tak "vzácné" :) hodně z nich je z Číny, sháním je přes mezinárodní facebookovou skupinu Postcrossing (je to ta největší, další poznávací znamení jsou členové, např. Paulo Magalhaes), většinou chtějí měnit za jiná GF. Ty není těžké si vyrobit (font je Amatic, volně ke stažení, zbytek už je jen angličtina a fotka) v jakémkoli programu, možná by to šlo i v tom Malování. Ale dost keců a pojďme si to prohlédnout!














No není to krása?
Ale teď přejděme k té zajímavější části článku, k pohledům jednotlivých zemí, vydaných Postallove.
Podotýkám, že všechny pohledy jsou posílané z té země, co je na nich napsaná, jinak pro mě nemají žádný význam. Tádžikistán a Pakistán jsou tak skutečně poslané postcrossery daných států (musím se pochválit, dobrej výkon, když jich je v Tádžikistánu jen 9).
Možná se znovu ptáte, jak jsem to udělala, protože potkat Tádžikistánce na Facebooku je skoro zázrak... Kouzlo je v tom, že pokud to opravdu chcete, tak zaspamujete celou danou komunitu. Každému jsem jednotlivě napsala zprávu na Postcrossingu a čekala jsem. Překvapivě za to většinou nechtěli nic velkého, stačilo jim na oplátku GF ČR, případně nějaké neoficiální kousky (z toho vyplývá, že je před swapováním fajn udělat si zásobu GF a ty pak nabízet).
Můj seznam přijatých GF je tedy následující:
  • Tádžikistán
  • Německo
  • Čína
  • Bělorusko
  • Rakousko
  • Japonsko
  • Švýcarsko
  • Mexiko
  • Turecko
  • Rumunsko
  • Polsko
  • Tchaj-wan
  • Pakistán
  • Velká Británie
  • Izrael
  • USA
  • Hong Kong
Pojďme se na ně podívat! :)
 














A to je všechno! Doufám, že se vám článek líbil, případně se mi v komentářích pochlubte, kolik čeho máte vy, jaká je vaše nejoblíběnější, kterou by jste chtěli a tak dále :)
Hezký zbytek středy přeje 

You Might Also Like

0 komentářů