Co mi přišlo za březen a duben

By 9:00 , , , , , , , , , , , ,


Ahoj!
Jsem tu po dlouhé době s pohledovým článkem, oblíbeným "Co mi přišlo za..." :) Bude to hodně nabušené, z těchto dvou měsíců jsem hodně nadšená, přišly mi krásné kousky, některé i z poměrně raritních zemí. Zároveň to bude pěkně kočičí sbírka. Pojďme si je prohlédnout zblízka!

Začínáme z ostra Rafaelovými lodžiemi v Museu Ermitáž poslaným od Tatiany z Čeljabinsku. Zapomněla jsem vyfotit krásnou známku, ale to nevadí, nechám si ji jako překvapení ;)

Modrou kočičku, honící ptáčky, mi poslala Anastasiya z Běloruska, takže kočička šla z originální země, což se mi ještě nikdy nepovedlo! :)

Jeden rychlý recept rovnou z pohledu! Croissanty ke mně šly z USA, rovnou jsem je i zkoušela a je to vážně moc dobré a rychlé! Zkoušela jsem čokoládu, nutellu i marmeládu a je to super všechno.



Tuhle čtveřici neoficiálních GF, poslaných z Číny, jsem těžce vyswapovala na Facebooku, protože Angela mění jen za další neoficiální GF a to samozřejmě ještě ty, co nemá, což je s její sbírkou hodně náročný... Nicméně se mi to tedy nakonec podařilo a mám tyhle krásky doma <3 hlavně ta panda, ta mě vzala za srdíčko...
 
Zase jeden ňuník v rámci TP, tenhle mi ale nepřistál ve schránce, ale Markéta mi ho přinesla do ručky skoro až ke škole. No není roztomilý?

Luxusní růžovou kočičku jsem dostala od Sandry, taky v rámci TP. Koťátko bych si pořídila hned znovu :3

O tomhle GF jsem psala story už na Facebooku, takže ve zkratce mi v jednom týdnu přišla dvě tyhle GF od stejného chlapa, který je posílal v rámci jendoho měsíce... To první byl swap, který mě stál hodně sil, to druhé, co posílal později, bylo ofiko. Radost z prvního ofiko Mexika mi tedy trochu kazil fakt, že si mohl pamatovat, že už mi něco posílal a mohl mi poslat něco jináho... Ale co no, stane se... Někdo nemá ani jedno a já už mám rovnou dvě :D

 
Nádherný západ Slunce nad Dubají mi poslala Lucie, která tam dlouhodobě žije. Občas si něco pošleme a vždy je to nádherný kousek. Píše, že tenhle pohled je skoro 3 roky starý, že prý teď už je tam o 10 mrakodrapů víc a nejsou tam už vidět jeřáby, ale že se jí tohle líbí mnohem víc.

Tenhle luxusní kousek pochází z Jižní Afriky, je to ofiko (!) a ukazuje jednu z nejznámějších jihoafrických pláží. Nevím, jestli je nejkrásnější, ale chci tam :D

No není to roztomilý? Mám teď ve svém okolí taky maličké koťátko a všechna jsou prostě k sežrání... V rámci TP mi ji poslala Blanka.

Ne zcela barokní andělíčci na mě vykoukli ve schránce také a musím se přiznat, že ač mi měli zlepšit náladu, tak se to nestalo. Mě se ten pohled prostě strašlivě nelíbí, je moc dětský, takový naivní, prostě... Ne, děkuji. V rámci TP mi ji poslala Lenka.

Poslední kousek, patřící do kategorie TP, je tohle barevné akvárium. Vážně bych se chtěla podívat na místo, kde to takhle vypadá, rybičky si plavou, jak se jim chce, všechno je to krásně barevné a tak dál...

Tady máme další raritku, vyswapovanou Costa Ricu. Šla ke mě od února a jsem moc ráda, že skutečně dorazila, protože už jsem na ní zapomněla, takže když jsem jí vytáhla ze schránky, lekla jsem se, že mi snad přišlo ofiko z CR :D škoda, že se tak nestalo...

Poslední kočička a poslední pohled tohoto přehledu je swap s Nikčou. Nutně potřebovala mého Myšpulína, tak jsem si řekla, že to zkusím. A objevila jsem tam tohohle krasavce. Vypadá přesně jako kocour, jen je samozřejmě maličký... Ale koukněte na něj, kdo by ho nemiloval? <3

No a to je konec! Přiznám se, že jsem to trochu promazala, protože některé pohledy se mi vážně nelíbily a nechtěla jsem je mít tady, další se opakovaly atd., snad to nevadí :) A co přišlo Vám za tyhle dva měsíce? :)

Krásnou slunnou neděli (hlavně se nezapoměňte líbat pod třešní, nebo to špatně dopadne!) Vám přeje

You Might Also Like

0 komentářů