Rychlý tip na večeři - brokolicový krém

By 17:30

Ahoj!
Jsem tu zase s receptem, jak jsem avizovala již v předešlých článcích. Vaření mě prostě baví a ráda sdílím své recepty a zkušenosti s ostatními, zejména pak s Vámi, svými čtenáři :)
Tenhle brokolicový krém je ten nejlepší, co jsem zatím jedla. Brokolicovou polévku nám vaří a vařili ve školní jídelně, ale brokolice tam bylo tak jedna na kotel polévky, ani moc zelené to nebylo... no prostě hrůza. Dost mě to odradilo od zkoušení vaření z brokolice, nakonec, ani nevím proč, jsem se rozhodla jednou, že si vyzkouším uvařit vlastní polévku. Recepty jsem našla na internetu a postupným upravováním jsem dospěla k tomuto. Pojďme se na to podívat!

 Co budeme potřebovat?

  • jednu brokolici (cca 500g)
  • 100 ml smetany
  • 1-1,5 l zeleninového vývaru (já neměla, tak jsem použila bujón) 
  • 3 stroužky česneku
  • pepř, sůl, muškátový oříšek



 

No a co s tím?

Brokolici si rozdělíme na růžičky a košťál, pokrájíme na malé kousky, česnek oloupeme a nakrájíme (klidně na plátky).


Na kousku másla rychle podusíme košťál, cca 3 minutly, na posledních pár chvil přihodíme česnek.


Jakmile se česnek rozvoní, zalijeme vývarem a necháme asi 5 minut vařit. V tuto chvíli již můžeme osolit.


Po těch 5 minutách přidáme i růžičky a vaříme dalších 10 minut.


Když máme dovařeno, připravíme si tyčový mixér a začneme mixovat, hezky do hladka.


V tuto chvíli si polévku zjemníme smetanou, já použila 31%, protože jsem ji zrovna měla doma, ale stačí použít obyčejná 12% na vaření.


No a máme skoro hotovo, už jen ochutíme pepřem a muškátovým oříškem (případně i solí, pokud jsme to doteď neudělali).


No a je to to! Přeji dobrou chuť :))
Jak se Vám líbil můj dnešní recept? Zkusíte ho? Myslím, že by se to dalo obměnit i s jinou zeleninou, zkuste to! :)
Krásný zbytek středy přeje

You Might Also Like

0 komentářů