Článková výzva #4: 7 pohledů se šťastným číslem

By 17:00 , , , , , , , ,

Ahoj!
Doháním resty, co to jde, teď jsem nějak chytla slinu, tak píšu :) Bohužel prostě nejsem schopná cokoli psát, už jsem měla stavy totální paniky, hysterie, pláče a tak podobně, takže jsem ráda, že žiju, natož abych psala článek. Fakt se zapřísahám, že bude líp!
Jelikož sice nebloguju, ale pořád posílám a přijímám pohledy, rozhodla jsem se založit si blogový Instagram, odkaz najdete vpravo u Facebooku :)

No a teď už k samotnému článku. Zadání od Hanky najdete tady.
Měla jsem najít pohledy s oficiálním kódem, který obsahuje číslo 91 nebo 19. Proč tato čísla? 1 a 9 jsou má oblíbená a hlavně šťastná čísla, sázím vždy na tyto dvě, když musím.
Hanka pohledů, splňujících kritéria, našla 4 v mém seznamu přijatých, ale já jich našla 7 ve svých hromádkách (chtěla jsem devět, ale nemám :D)!
No, tak se na ně pojďme kouknout :) (ID pohledů jsou klikací, můžete se kouknout na délku doručování atp.)

Můj první a jediný pohled z Ukrajiny, který se mi velmi líbí. Je pro mě šťastný asi proto, že skutečně došel (byl poslán v březnu 2015, když stále probíhaly boje) a hlavně je fakt krásný, takhle krásným kostelem mě prostě nikdo neurazí.


Losi. LOSI!! Joooo, nejlepší zvířátka na světě. Fakt krásný a nádherný pohled z USA (čekala jsem Kanadu, se přiznám, ale prej USA), jediné, co mě na něm trošičku mrzí, je fakt, že když šel razítkovacím strojem, tak z nějakého důvodu chudinka dostal razítka na přední stranu, Ale není to zas tak hrozné, pořád jsou vidět ty hlavní hvězdy ^^

Moje první (a taky poslední) oficiálně přijaté Nouvelles Image, rovnou s trpaslíčkama ^^ je to strašně roztomilý, sice pekelně kýčovitý, ale roztomilý :D 

Přesně pro tyhle turistické, a hlavně NÁDHERNÉ, pohledy postcrossing dělám. Možná i díky právě této pohlednici jsem se rozhodla, že chci procestovat Skandinávii, speciálně právě Zemi tisíce jezer, Finsko. Plus teda nádherná známka, jak je u Finů také zvykem.

Tenhle pohled je strašně zvláštní, chvíli mi trvalo, než mi došlo, co to tam vlastně je. Ale je to nádherná ukázka ruské architektury, ty baňaté věžičky jsou prostě nádhera! A to celé ze dřeva...  

Moje historicky první Keep calm,  ještě navíc z krásné Francie a dokonce o pečení a jedení :3 cupcaky jsem ještě tedy nepekla, chystám se na to, jen se trochu bojím zdobení (nějaké tipy? :) ).

No a ten poslední... Je snad jasné, proč je pro mě šťastný :) Singapur, jediný a unikátní v mé sbírce, ještě s krásnou kočičkou (ok, možná je to levhart nebo tak něco, ale pořád kočka, kdo by to nebral. Popravdě nevím, jak moc je Singapur vzácný v ČR, ale pro mě je prostě strašně moc vzácný, je totiž jediný. 

Snad se vám článek líbil, mě to celkem bavilo, donutilo mě si to uklidit pohledy a roztřídit je (bude na to článek! časem...), takže díky tomu mám teď perfektní přehled, co kde je a kolik čeho mám atd. Svůj systém třídění budu ještě vylepšovat :)
Hezký zbytek neděle a šťastný start do nového týdne přeje 

You Might Also Like

0 komentářů