Co mi přišlo za únor 2016

By 21:27 , , , , , , , ,

Ahoj!
Jsem tu, jak jsem slíbila, s článkem o tom, co mi přišlo za únor. A že toho je! Rozjela jsem se totiž se swapy na mezinárodní skupině za účelem lovu GF a podařilo se mi jich získat neuvěřitelých 10!! Strašně mě to potěšilo, plánuju si z nich udělat koláž na zeď. Nebudeme to dál protahovat a jdem si to prohlídnou!

P.S. Možná se divíte, proč jsou na modrém pozadí... Původní nápad byl nafotit to na sněhu, ale nějak to nevyšlo...

1. Tihle tři krasavce mi poslal Ovidiu z Rumunska, našla jsem ho v oficiální skupině, je strašně ochotný a rád swapuje, takže pokud tyhle pohledy chcete taky, napište mi, ráda vám předám kontakt.
 

 
2. Nádherná modrá kočička mi přišla od Moniky, vyměnila jsem ji za jeden pohled z LOTRa. Začala jsem je letos sbírat, tak doufám, že jich budu mít brzy hodně :)


3. Ofiko z Francie... Jako dobrý, ale na druhé straně je nějaká dětská kresba, k tomu text, který se nedá přečíst a k tomu nějaká divná známka... Nepotěšil mě, přiznám se.


4. Máme tu další GF, tentokrát z Německa, také domluvený swap, tentokrát s Dagmar. Od té tu bude ještě minimálně jeden pohled, posílá mi GF ze zemí, do kterých cestuje (Rakousko a Švýcarsko).


5. Pro změnu GF :D od Rity z Taiwanu, strašně se mi líbí, je to tak krásně barevné. Hlavně si je prý i sama navrhuje, takže paráda, Černá díra mi přijde jako dobrý vtípek.


6. Ano, já vím, už jsem s tím trapná... Ale tohle je oficiální!! Moje teprve druhé oficiální GF! Není to skvělé?


7. Moje první oficiální Blue Cat. Prostě je miluju, a kdo ne, tak jděte pryč! :D tenhle blog je za chvíli bude uctívat. Přišel z Ruska.


8. Další ofiko Blue Cat, tady spíš teda Orange Cat, ale ten její výraz mě u schránky vážně dostal :D kdybych měla čistit tolik bot, asi bych se tvářila stejně... Znovu Rusko.


9. Odkud asi mohlo přijít tohle, že? Je tak nádherný, že uvažuju o zarámování.


10. Roztomilé KC od Dariy, opět z Ruska (ano, únor je ruský měsíc :D).


11. Jeden z pohledů do TP, tenhle je od Lenky. Docela se mi líbí, kdo by se rád nekouknul na chlapa, že jo. A jako zajímavost dodávám, že ho mám ve sbírce dvakrát! Povedlo se mi to ani nevím jak.


12. Nejroztomilejší GF, co mám. Baby Chewbacca? To jsem prostě musela mít... Přišel z Číny :)


13. Krásná oficiální pohlednice z Japonska od Misaki. Udivuje mě, jak mají všichni Asiati strašně podobný, dokonalý rukopis.


14. Nesnáším pohledy s okny, ale tenhle mi přišel do TP, tak jsem teda poslala dál červený kytky... Protože okna nikdy nebudou ani v mojí zásobě na poslání! :D


15. Už jsem se těšila na nějaké ty rakouské alpy, ale je to zas TP :) Tentokrát od Hanky.


16. Tenhle pohled, ač je mimo preference, se mi fakt líbí. Nějak mě okouzlil, ani nevím proč. Je z Německa.


17. Brrrr, děti. Zase úplně mimo moje preference, ale je to zase TP, takže se to dá pochopit. Ale za tohle bych teda kladné hurray asi úplně neposlala.


18. Tahle DO-KO-NA-LÁ lištička mi přišla od Věrky z Prahy a jsem z ní fakt totálně nadšená. Roztomilejší pohled jsem v životě neviděla!!


19. Jedny ofiko hranolky z Montrealu. No nejsou rozkošné? ^^


20. Totálně přeplácaný pohled s kočičkou z Ruska. Je tak přeplácanej, až je hezkej :D Doslova.


22. S TP přichází i jaro. Moc mě tenhle pohled od Blanky potěšil, mám jaro ráda, pořád víc než tohle ucmrndané počasí, kdy není ani zima ani teplo...


23. A nakonec ty dva další pohledy od Dagmar. Každý je poslaný z originální země, takže fakt paráda <3 kdyby jste někdo na ní chtěl taky kontakt, stačí říct :)


A to už je pro dnešek všechno, je toho strašlivá nálož! Snad bude březen taky tak úspěšný, jako byl únor :) Hezký start do nového týdne přeje

You Might Also Like

0 komentářů