Článková výzva #2: O obálkách

By 11:09 , ,

Ahoj!
Máme tu první díl článkové výzvy s bloggerkou Hankou!
Zadání jejího úkolu (má číslo dva, jedničku měla Hanka) pro mě je
"Jaké originální obálky se dají použít/koupit/vyrobit?"

Autor: Diane Again






Obálky si moc nevyrábím, protože je vlastně nepotřebuju, když už, tak použiju obyčejné z papírnictví a ozdobím si je, nějak mě nebaví to vyrábět :D 
Takže tenhle úkol byl pro mě docela obtížný, naštěstí máme mocnou zbraň kutilů - Pinterest. Takže jsem ho projela a našla spoustu zajímavostí, které vám tu ukážu. Pro větší přehlednost jsem to roztřídila do dvou kategorií, u každého obrázku můžete najít odkaz na stránky, kde jsem to našla.

1. Výroba obálky

Našla jsem několik způsobů, jak je můžeme vyrobit. Některé jsou variabilní, takže můžete upravit velikost podle vámi posílaného předmětu, některé jsou už rovnou s rozměry.


Autor: picklebums.com
Tady na tomhle se mi líbí, že to můžete udělat z libovolného rozměru papíru a je to jednoduché. Zároveň to vypadá, že to vyráběli z balicího papíru, což mi přijde ještě lepší! Tuhle asi zkusím :D


Autor: picklebums.com
Z té samé stránky jsem vylovila ještě toto. Další jednoduchý návod, jak si vyrobit obálku z jakéhokoli papíru s jakýmkoli rozměrem. Znovu použili balicí papír, tohle je prý A4.


Autor: creativephotographytricks.com
Klikněte na odkaz od autora, obrázek si najděte v původní velikosti, vytiskněte na A4, vystřihněte, slepte a máte hotovo. Doporučuju tisknout na nějaký hezčí papír než je obyč bílý :) Bohužel není příliš vhodná na klasické pohledy 10x15 cm, nevejdou se do ní. Ale na dopis třeba fajn. Případně upravte poměry stran.


Autor: ziggityzoom.com
Ten samý případ jako předchozí obrázek, ale myslím, že tady do toho se pohlednice normálně vejdou :) případně to prostě jen vytisknete větší.


Autor: Eleanor Bowers
Tohle je můj poslední návod, jak vyrobit obálku, zároveň podle mě ten nejméně vhodný. Když už vystřihnu tak hezké srdíčko, aby to bylo pravidelné, rozhodně se mi nebude chtít z toho dělat obálku, kde ten tvar zanikne. Ale třeba se to někomu bude líbít natolik, že to uskuteční :)

2. Zdobení obálky

Už víme, jak jí vyrobíme, nezbývá než vymyslet, čím ta naše bude zrovna originální. Jednou z možností je určitě použití originálního papíru, ať už starých novin, not nebo třeba atlasu, barevný vzorovaný papír se dá i koupit v papírnictví, zároveň lze vyrábět z balicího papíru, jako v prvních návodech. Mám tu pár ukázek, jak to může vypadat.

Použity staré noty. Autor: indulgy.com
Použity staré noviny a komiksy. Autor: hometalk.com


Nebo naopak použijete obyčejný papír, případně prostě jen jednobarevný, a dozdobíte buď kresbou/malbou (to je vhodné jen pro ty, co nejsou tak leví jako třeba já :D), washitapes (protože tím ozdobíte všechno, že jo), výseky nebo něčím 3D (u toho bych se bála, že neprojde poštou, takže s tím opatrně, buď nepoužívat nebo pořádně upevnit). 


Výsek podlepený kontrastním papírem. Jednoduché a efektní, moc se mi to líbí. Autor: kattailz
Tohle mi přijde jako fakt vtipný nápad, určitě by to šlo vymyslet i trochu jinak, ale poita skvělá! Autor: Rehana's Realm
Tohle je přesně ten případ, kdy bych se bála, že to upadne, takže vhodné spíše jako obálka k okmžitému předání než k posílání poštou. Autor: vriendin.nl
Snad se vám moje první výzva líbila, fakt jsem se snažila a moje hledání mě i hodně inspirovalo, asi si zkusím jen tak z legrace obálku vyrobit, určitě tu kdyžtak naleznete návod :)
Moje zadání pro Hančin další článek je:
Názor na profily dětí, zvířat a hraček na postrossigu

Hezký zbytek víkendu přeje


You Might Also Like

0 komentářů