10 věcí, co postcrosser nesnáší

By 21:55 , ,

Ahoj!
Rozhodla jsem se trochu zmodernizovat svůj blog, proto pokud máte nějaký nápad na článek, rozhodně mi dejte vědět do komentářů, co by se Vám tu líbilo :)
Dále se omlouvám, že dneska mělo vyjít "co mi přišlo za únor", bohužel se mi podařilo smazat všechny fotky a nejsem doma, takže jsem tady v tom článku nahradila některé fotky fotkami od svých drahých postcrosserů, kterým tímto děkuji.
Často se u postcrossingu zlobím, ať už věcmi uvěřitelnými nebo ne. Občas jde o lidi, občas o věci, ale rozhodla jsem se sepsat TOP 10 věcí, co mě fakt točí :D možná vypadám jako člověk, co se nechá vytočit každou blbinou, ale schválně, zapřemýšlejte o sobě... Občas detaily štvou víc než maličkosti :D :)

"I'm happy person but an angry citizen." 
Lewis Black

1. Expired

To bych řekla, že mě točí zdaleka nejvíc. Já pošlu úplně nejvíc vymazlený pohled, strašně si s tím vyhraju, vyberu přesně podle preferencí, pošlu s krásnými známkami a malým dárečkem... A ten pohled se ztratí... Jako vážně?? Jěště se mi nestalo, že by se ztracený pohled nakonec našel, všech expirovaných jsem se zbavila až posláním druhého pohledu po cca 130 dnech. Jenže ten už nikdy nebude tak dokonalý a úžasný jako ten první, že jo...

2. Prázdný pohled

Přijde třeba i krásný pohled, vy ho vytáhnete ze schránky, pokocháte se přední stranou a otočíte, aby jste se pokochali i stranou zadní a tam BUM. Nic. Třeba jen nalepená adresa (vytisklá z PC, obviously) nebo jen Greetings from blabblabla, Jane/Kate/whatever. Ještě překvapivější je, že pokud na takovém pohledu něco je, tak je to zpáteční adresa -_-

3. Poškozený pohled

Pohled přijde, je krásný, ale je třeba roztržený, natržený, přeložený... Z toho neobviňuji samozřejmě odesíletele, z toho viním poštu, bohužel takový pohled se nedá moc dobře zachránit, protože ta izolepa tam prostě bude vidět.
Autor: Terka Eršilová

4. Pohled odrbaný až na kost

Přijde pohled, třeba nejkrásnější na světě, v se zase pokocháte přední stranou, otočíte na zadní a tam je jen text. Žádné známky nebo snad něco navíc. A viditelná místa, kde ty známky byly, jen je někdo strhnul... Nejvíce mě zamrzí, když ještě odesílatel v textu píše, jak si dal práci s výběrem známek a jak to ladil k pohledu atd.,  a já z toho vidím prd.
Jako podobný příklad považuji i pohled, který nemá známky, jen známková razítka (pěkně hnusná). Vždyť přece není takový problém říct té paní za okýnkem, že chcete známky na to. Případně známky koupit samostatně.

Autor: Míša Zíková

5. Prázdné hurray

 Tohle mi přijde spíš jako vyloženě neslušnost. Když už mi někdo ten pohled pošle, tak mu za to alespoň poděkuji, i kdyby se mi strašlivě nelíbil. Protože ho to prostě stálo ten čas a peníze.

6. Chybějící ID

Tohle mě točí taky, ale chápu, že se to může stát. Taky už se mi párkrát stalo, že jsem měla hlavu kdesi jinde než měla být a prostě jsem zapomněla, že jsem ho tam nenapsala. Většinou se podaří ID dohledat, ale taky už mám ve své sbírce pohledy, která prostě nemají majitele :(

Autor: Petra Rulíková

7. Konec washi tape

Zdobíte pohled a chcete dát washi přes celou delší stranu. Tak jí natáhnete a začnete přikládat k pohledu... No a lup ho, jste v půlce a washi došla -_- Naštěstí se dobře odlepuje, takže škody nebývají velké, ale naštve vás to :D

8. Neposlaný swap

Hezky se s někým domluvíte, ať už se skupiny nebo přes zprávy a čekáte. Čekáte týden, měsíc... Když už čekáte rok, někde se stala chyba. Zatím se mi to stalo jen jednou a zas až tak mě to nemrzelo, protože to měl být jen pohled za pohled a ještě ne moc pěkný.

9. Prázdná schránka

Tohle není věc, která mě naštve, to mě spíš mrzí. Po dlouhém dni, kdy mě třeba ještě někdo naštve/píšeme test/něco podobně hrozivého, se člověk těší, že otevře schránku a tak na něj bude čekat něco krásného, milého... A ono prd. To mě prostě naštve.

10. Vypsaná tužka

Nevím, jestli je to jen můj problém, ale strašně nerada píšu pohledy dvěma různými tužkami. Takže když mi moje oblíbená propiska dopíše, raději pohled nedopíšu ten den, než abych to musela mixovat... Jo, je to divný.
Možná se divíte, proč tu není zmínka o poště. Důvod je jednoduchý, asi o tom napíšu samostatný článek :D
Hezký zbytek týdne přeje

 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvělý článěk, jsem na tom podobně, ale to asi každý postcrosser. :-D

    OdpovědětVymazat