Co mi přišlo za leden

By 22:24 , , , , , , ,

Ahoj!
Mám tu pro vás nyní každoměsíční rubriku na téma "co přistálo v mé schránce za....", včetně fotek známek, protože některé byly fakt nádherné :) Z hlediska zemí žádná raritka, ale pohledy jsou to krásné!



První krasavec přišel z ČR od Markéty a byl to pohled patřící Tiché poště (o té někdy později, ve zkratce je to taková legrácka na Facebooku v postcrossingové skupině)


A známky k němu :) Tu s Karlem Svolinským jsem nikdy neviděla a popravdě jsem si musela vygooglit i kdo to byl (malíř a grafik).


Další pohled je jeden turisťák z Nové Bystřice od Věry za to, že jsem jí zprostředkovala koupi pohledů :) Je to její rodné město a já se musím přiznat, že jsem tam nikdy nebyla, ale třeba se tam jednou vydám.


A ještě k tomu tahle známka od Geca, Ta mě překvapila, netušila jsem, že byla vydaná známka nějaké firmě kromě České pošty, o to víc mě překvapilo zjištění, že Geco je firma obchodující s tabákem.

Oficiální GF Polska, dokonce poslané z Polska Polákem, a to jen za naše GF, to byl sen. Damian se krásně rozepsal a naše konverzace pak dokonce pokračovala i v emailech a prý pošle nějaké neoficiální GF, tak uvidíme :)



Další krasavec do mé sbírky GF, dokonce z Pakistánu (to považuju za raritu). Mají cca 60 uživatelů a já strašlivou náhodou oslovila toho, co prý jako jediný GF má. No, štěstí jak nikdy, Salman byl fakt ochotný a šťastný, že ho někdo oslovil sám, takže když mi o pár týdnů později GF přistálo ve schránce, okamžitě jsem mu ještě kromě slíbeného swapu, co byl už na cestě, poslala ještě děkovnou pohlednici s krtečkem. O té nevím jestli došla, ale snad ano a udělala radost.



Pěkný pozdrav z Finska i s nádhernou známkou (obecně Finům strašně závidím známky, mají je tak tisíckrát hezčí než my!), bohužel nedokáže přečíst jméno odesílatele :/


Další krasavec z Tiché pošty, tentokrát padlý anděl od Míši z Nýřan. Docela jsem se ho lekla, když jsem ho tahala ze schránky, ale má v tobě nějaké to vnitřní kouzlo...


Motýlek z Polska, nevím co to je za druh a zatím mi to nikdo neurčil, neumíte někdo odhadnout, co to je? :) (edit: prý otakárek fenyklový)



A teď bomba z USA od Mii, první oficální GF! A v obálce k tomu ještě pěkné LA a turistická Kalifornie. Plus ještě recept, který se brzy objeví v mé nové sérii receptů z celého světa :) no není to nádhera? :O Mie jsem za odměnu poslala neoficální GF Prahy a byla nadšená :)




A celý obsah dopisu :)


Další je medvídek (asi? :D) z Ruska od penpala, ví, že mám tyhle kreslené ráda, tak mi je stále posílá a já je stále miluju <3 Tenhle prý přeje pěkný Nový rok (ale nevím, rusky neumím).


No a poslední je zase pohled do TP, tentokrát od Mileny. Když jsem ho viděla, Pavlovův reflex nezklamal... Skořicová zmrzka musí být fakt ňamka :3



A co přislo vám za pěkné pohledy? Pochlubte se!
Pěkný únor přeje




P.S. Jsem na horách, tak těch článků moc nebude, snad vyjdou recepty a pak možná ještě něco o horách, tak uvidíme :) sledujte facebookovou stránku!

You Might Also Like

0 komentářů