Nálezy v mobilu III.

By 10:52 , , , ,

Ahoj!
Teď mi nějak nic nechodí, tak vám nemám co ukazovat, ale snad se to zas rozjede :)
Rozhodla jsem se tedy pro rubriku Nálezy v mobilu, která se zdá celkem oblíbená. Snad se vám i dnešní nálož fotek bude líbit :) Je to období zhruba od října do ledna.


Klasika, hned první je psaní pohledů. Tohle je první postcrossingová česká známka, fakt moc pěkná, hezky znázorňuje princip PC :3

Lentilková orionka byla asi tak ta nejlepší čokoláda, co jsem kdy dostala! Ale už si nepamatuju, prož jsem ji dostala :D
 
Poslední bojovník se zimou byl tenhle maličký afrikán. Podzim je moje oblíbená část roku, hlavně tedy když svítí sluníčko, ale tahle fotka na mě působí až skoro smutně.

 Nebyla by to takhle rubrika, kdyby tu nebyl Snížek.

 Tohle je prostě nádhera.

 OOTD grey :D to bývalo ještě teplo

Po půl roce jsem viděla svojí srbskou kamarádku, se kterou jsem se seznámila ve Španělsku. Přijela do Prahy na výlet, tak jsme to vzali přes hospodu :) Ferdinanda na Starém Městě, doporučuju :)
 Jedna z posledních podzimních fotek (jo, ty šedý kecky jsou moje oblíbený :))

 Tvářím se, že zdravě jím... klasika :D

Nejkrásnější dort k narozeninám s beruškou od maminky :)
 
 A tady něco malého od přítele :)

 Fakt vtipný dárek od kamaráda, je tam úplně všechno ze sortimentu Kinder :))

 Nejsou to pacičky k pomilování? ^^
 
 Schválně kdo uhodne, co je tohle za budovu? Odpověď bude na konci článku!

 Na začátku prosince u nás na škole proběhl happening, jehož princip spočívá v tom, že si každá třída připraví představení na zadané téma, celé to potom zastřešuje téma hlavní. My, jako oktaváni, jsme měli úvodní představení, zahájení. Mě dali roli Poison Ivy. Poznali jste to? :)

 Nádherné zátiší na Kampě, kterého jsem si nikdy nevšimla. Kousek od toho se točilo Mission Impossible!

 Oooooo, není on po ránu roztomilej? <3

 Veselé Vánoce :)

 Namrzlé okrasné šípky u babičky. Vždycky mě fascinovalo něco na namrzlých věcech, ten bílý závoj okolo je prostě nádherný :)

 Tady vypadá jako lištička :3

 Náherný západ slunce, fotila jsem ho při jízdě autobusem a fakt se mi líbí, jak je to v pohybu a zároveň není.
 Sníh v Praze! Zázrak!!

 No, není ta zasněžená Praha krásná? :)

To byla poslední fotka, snad vás tento typ článků bude bavit i nadále :) Ta budova je kostel sv, Mikuláše na Malé Straně, ale z trochu jiného úhlu než normálně.
Hezké úterý přeje




You Might Also Like

0 komentářů