Jak jsem si nechala píchat piercing - helix

By 20:58 ,

Ahoj!
Tentokrát jsem tu s trochu jiným článkem, o kterém doufám, že někomu pomůže. Já jsem si totiž o tomto tématu hledala články a videa, ale víceméně jsem nikde nic nenašla. Proto doufám, že tohle někomu pomůže :)




 Po takovémhle šperku jsem toužila několik let, bohužel z osobních důvodů jsem si nemohla svůj sen uskutečnit. Avšak před Vánoci se mě babička zeptala, co bych chtěla a já si řekla "Teď nebo nikdy!". Protože jsem to už hodně zkoumala před tím, bylo mi jasné, že chci jít do pražského Hellu, který považuji za nejlepší piercingový salón v ČR. Prozradila jsem tedy své přání přes maminku babičce a poukaz byl zakoupen.
Kvůli tomu, aby piercing měl co nejvíce času na zahojení, s dovolením dárce jsem se objednala již na 19.12., abych měla celých 14 dnů bez tréninků a školy a měla prostě volno.
 Prvně musím podotknout, že v Hellu byli již při objednávání velmi milí a ve zkratce mi řekli co mě čeká.
V pátek 19. jsem tedy doběhla na čas (samozřejmě jsem šla klasicky pozdě, že jo...) a v recepci mě hned nasměrovali, kam se mám v tom labyrintovém sklepě vydat. Domotala jsem se do místnosti, která vypadala skoro jako ordinace zubaře. Lékařské křeslo, taková ta velká lampa naproti vašemu obličeji, sterilizátor, šuplíčky bůhví s čím... No a v tomhle stál Míla, můj piercer. Vypadal, že se do toho prostředí vůbec nehodí, ale pohyboval se tam jako doma. Až později jsem zjistila, že je to jeden ze zakládajících členů Hellu, takže mi to píchal sám velký mistr :D
Po krátkém rozhovoru co kam a jak (helix bez plánování dalšího většího zásahu) jsme se pěkně zakecali... O latině, o kočkách... O všem možném. Během toho jsme také vybírali místo, kam to půjde. Měla jsem původně jinou představu, ale nakonec jsme zvolili první místo, které mi Míla ukázal (no jo, expert ví). Hodně mě překvapilo, že mi ucho prosvětloval (tím se vysvětila velká lampa u křesla), ale bylo to nakonec vlastně hodně logické - píchnout mi to do cévy nebo nervu by asi nebylo nic moc.
Když už mělo přijít TO, začala jsem být dost nervózní, ale protože mě tam sledovali další v pořadí, tvářila jsem se jako hrdina. Samotné píchnutí ani moc nebolelo, jen takové štípnutí. Píchalo se jehlou s takovou bužírkou (? :D), která tam zůstala a zabránila tomu, aby se to zbortilo. O chvilku později se protáhla tyčinka s kuličkou a zaplo se to kuličkou druhou. To už trochu bolelo, ale pořád nic extra. No a to bylo vlastně všechno, dostala jsem jen pokyny co s tím mám dělat (2x denně čistit solným roztokem) a mohla jsem jít domů.
Byla jse nadšená z toho, jak to vůbec nebolelo a v pohodě, trochu jsem to cítila, ale nic extra. O tři hodiny později jsem ovšem změnila názor. První noc byla pekelná. Skoro jsem se nevyspala, pulzovala v tom docela silná bolest, ale přežila jsem to.
Další dny už byly jen lepší a lepší, pomalu se s tím na mokro začlo dát i hýbat a točit, zatím maličko s bolestí, ale už jen maličkato, fakt jen zlomek toho, co bylo první noc.
Zatím si to nesmím sundávat, takže nesmím ani měnit šperky, ale až se to zahojí, budu tam moct nosit jak kroužek, tak tyčinku, možná i labretu (vyzkoušíme :D).
V pátek jdu na první kontrolu, tak snad se dozvím, že je vše v pořádku (z mého laického pohledu ano) :)

Víte, že tam je, ale rozhodně fotku neruší, že? :) (fotka Aleš Novák)

Nakonec bych chtěla říct, že jsem byla zvědavá, co to se mnou udělá, jestli to bude velká změna, kdo si toho všimne a tak. No, popravdě, je to tak nenápadné, že jsem na to musela upozorňovat. Veliká výhoda tohoto místa je ovšem to, že si tam mohu dát i něco výraznějšího (např. větší kamínek) a hned to bude nádherně doplňovat třeba výrazné naušnice na plese.

No, to je ode mě všechno pro dnešek, snad jsem tímhle článkem někomu pomohla při rozhodování, jestli ano nebo ne. Pokud máte nějaké dotazy, stačí říct :)
Hezký zbytek středy a krásný čtvrtek přeje 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj :) Nad tímhle už taky nějakou dobu uvažuji, moc se mi to líbí a vídám to na čím dál víc lidech :D Sice bych to ucho měla už ''přenáušnicováno'', ale mně prostě 3 dírky v jednom uchu nestačí :D :D A můžu se zeptat, kolik to stálo ? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, taky jsem si všimla, že to má hodně lidí, ale když jsem se o tom bavila s tím piercerem, tak mi řekl, že do ušní chrupavky se lidi ještě pořád dost bojí, hojí se to rok že jo... Stálo mě to 600,- a je v tom veškerá péče až do úplného zahojení včetně šperku :)

    OdpovědětVymazat