GF - co to je, kde to koupit, unofficial a moje sbírka

By 9:00 , ,

Ahoj,
omlouvám se mírné nedodržení termínu, ale celý víkend jsem ležela v balíčkách, tak snad mě omluvíte :) Dneska si budeme povídat o GF neboli Greetings from..., mých asi nejoblíbenější druh pohledů. Koukneme se na oficiální, neoficiální a mojí sbírku :)





 GF je speciální, informační druh pohledů, původně navržených firmou Postallove. Ti vytvořili pohledy jednotlivých zemí speciálně pro postcrossing, na výběr se můžete mrknout tady https://www.postallove.com/Postcards/Greetings-from.
Hodně postcrosserů se toho chytlo a začali vyrábět vlastní GF podle vzoru, ale na spoustu různých míst. Vznikl tak obrovský výběr, ke kterému se ale bohužel dostanete většinou jen díky swapu, nejlépe za jinou GF. Je proto dobré nějaké si vyrobit nebo koupit, není to moc těžké :)
No a tak už můžu ukázat ty svoje krásky :)






To jsou má oficiální GF, od Postallove, ale bohužel jen jedno je zasláno oficiální cestou, zbytek je vyswapovaný. Ale to přece nevadí :)


Tyhle jsem vyráběla sama s kamarádem, nechala je vytisknout, a teď je balíčkuju a budu posílat ostatním. Snad se budou líbít alespoň tak jako mě :)


Plzeň jsem taky vyswapovala:)
Snad se vám tenhle rychločlánek líbil, já běžím na poštu!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak tohle vidím úplně poprvé a strašně se mi celý nápad líbí ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat