Focení: Jízdní policie v podání Andy a Anný

By 16:07 ,

Ahoj!
Jsem tu pro vás s dalším článkem, tentokrát zase focení, zase s Anný a Andy :)


Vymyslely jsme si téma jízdní policie, protože je to Andyin dávný sen, doufá, že se k nim v 21 přidá, a já jí fakt fandím! Vždycky jsem policisty na koních obdivovala, asi i pro to, že jezdí na kladrubákách, takže sedí hodně vysoko.
Bunda i čepice jsou pravé, půjčené od kamaráda a pouta jsou jen dětská, aby byla zajištěna bezpečnost (nedají se zapnout). Původně jsme měly mít i pistoli (samozřejmě atrapu), ale já jsem jí zapomněla doma a nakonec jsem byla i celkem ráda, protože to už bych fakt zmrzla, byla fakt velká zima, skoro mi umrzly prsty (v rukavicích se fotí fakt špatně...).
Doufám, že si fotky užijete alespoň tak, jako jsme si my užili focení :)















Asi jste si všimli, že jsem fakt úchyl na černobílé fotky... No, prostě se mi to líbí. Přiznám se, že každá fotka byla upravena do 3 až 6 verzí, já si sem vybrala ty, co se mi líbí nejvíc, Andy zvolila občas stejné, občas jiné, přesně tak, aby se líbily nám oběma.
Hezký zbytek víkendu přeje

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Absolutely, Solartis provides web services to import and export data in/from our system.
    Solartis Insurance coverages

    OdpovědětVymazat