Co mi přinesl Ježíšek ^^

By 21:08

Ahoj!
Doufám, že Vaše Vánoce byly šťastné a hezké, ačkoli bílé rozhodně nebyly (proč až teď, je to docela nefér, že...), a že jste Silvestra přežili bez nějakých větších problémů :)
Já bych se chtěla maličko pochlubit, co mi Ježíšek přinesl pod stromeček, protože jsem byla asi vážně moc hodná!


První a největší dárek, který byl tak "velký", že byl i k narozeninám, byl tento krasavec. Lenovo U-31, superrychlý ultrabook, je fakt lehký a tenký, takže s ním můžu chodit i do školy. Taťka se mi v něm předtím ještě trochu pohrabal, takže tam nemám původní disk a RAMku, ale to vůbec nevadí, naopak :3


Protože notebook je fakt velký dárek, další už byly jen takové drobnůstky :) Miluju Stephena Kinga a všechny jeho knihy, Pytel kostí jsem ještě nečetla, takže tady se Ježíšek trefil na 100%!


Další dárek je takový... nehmotný. A hlavně použitý o něco dříve, než se vůbec objevil pod stromečkem. Jednalo se totiž o poukázku na piercing, který jsem strašně chtěla. Kvůli hojení jsem si ho nechala píchnout už 19., aby měl co nejvíce času na uklidnění. Prvních pár dní bylo celkem peklo, teď už to docela jde. Poukázka byla do Hellu, což je pro mě nejlepší piercingové studio v ČR :)


Posledním dárkem od rodiny je tahle poukázka do HM. Už je na ní jen jedna koruna, padla celá totiž na tyhle krásná černé highwaisted kalhoty, co jsem už fakt dlouho chtěla :3

  
 No a je tu poslední dárek, od přítele. Možná se divíte, jestli na to nejsem malá, ale já ho chtěla, potřebuju mít něco v posteli (a kocour se nechce nechat tulit). Jmenuje se Rudla :)


A co jste dostali k Vánocům vy? A jak jste si užili Silvestra? Hezký zbytek prvního lednového týdne přeje

You Might Also Like

0 komentářů