Tomikup. Nebo ne?

By 22:29 ,

Ahoj, konečně jsem zase zpátky po měsíční pauze!
Možná se ptáte, kde jsem se zase flákala. Mno, milí přátelé, je to fakt jednoduché. 
Chápete... Jsou věci, co musí ustoupit jiným. Pokusím se však slíbit, že bude alespoň jeden článek týdně (ale budu to zkoušet častěji jak to vyjde :)), to prázdno tady je hrozné.


Dnes tedy začneme zajímavým projektem jménem Tomikup, který je dílem českých programátorů a slibuje, že už nikdy nedostante špatný dárek. Principem je to, že si vytváříte online seznamy svých přání a ty pak sdílíte mezi své přátele/rodinu/... Takže se nejdřív mrkneme na video a pak vám o tom povím něco já :)
 
Celý ten systém je popravdě hodně blbuvzdorný. Prostě se přihlásíte pomocí Facebooku, Google+ nebo emailu. Easy. Hned na stránce po přihlášení můžete založit nový seznam a přáníčka mohou začít!



No a pak už jen píšete svá přání. Ke každému dárku můžete přidat detailnější popis (např. velikost, barvu, cokoli :) ), obrázek, odkaz a prioritu hvězdičkami. Trochu mě zklamalo, že obrázek se neobjeví hned u předmětu (po nahrání samozřejmě) , ale musí se na ikonku obrázku najet myší. A pokud myší uhnete, zase zmizí... Což mi přišlo trošku hloupý, ale ok, i tak to pořád jde.
S odkazem je to to samé, musí se na ikonku najet myší a až pak se zobrazí. Znovu s tím mám ten samý problém.


No a co s tím seznamem, když už jste ho konečně vytvořili? No nasdílíte ho všude, kde můžete! Kliknutím na ozubené kolečko se dostanete do nastavení a když odkliknete, že chcete mít seznam veřejný, tak se vám otevře svět nevídaných sdělovacích možností. Vygeneruje vám to totiž odkaz a ten pž můžete posílat třeba do horoucích pekel. Nebo rodičům/partnerovi/dětem na email. Případně seznam můžete rovnou sdílet svým přátelům, kteří Tomikup využívají taky.






Závěrem by bylo pěkné říct, že Tomikup existuje i jako mobilní aplikace, ale pouze na Android. Což si jako správnej Applák dovolím zdrbnout. A jako bývalý uživatel WP taky. Android není jediný operační systém na světě, vývajáři všech zemí. Takže prosím, tohle ještě doladit.

Seznam jsem využila na svoje narozeniny, poslala jsem ho taťkovi a mamce. Ti ho ovšem nehodnotili nijak výrazně kladně, ač mě se ten nápad celkem líbil. Na Vánoce jsme ho pak již ale nevyužili, seznamy na printscreenech jsou vytvořené pro tento článek.
Názor si samozřejmě můžete udělat sami, stačí se kouknout na stránky Tomikupu a budete vědět :)
Hezký čtvrtý adventní víkend přeje






You Might Also Like

0 komentářů