Focení: Andy a Anný na podzim

By 7:00 ,

 Ahoj všichni!
Jsem tu zase zpět, zase s offtopic příspěvkem, ale těchto se tu asi bude objevovat více, protože po této zkušenosti se ke své zálibě a koníčku znovu vrátím. 
Moje kamarádka Andy, skvělý človíček, mě už dlouho lákala, ať se zase po dlouhé době přijdu svézt na koni (jezdila jsem několik let, ale před asi 2 rokama jsem skončila). Byla jsem z toho nadšená a jen tak pro srandu jsem sebou vzala svůj foťák. Nemám žádnou zrcadlovku, ale takový větší kompakt od Canonu. Fotí ovšem nádherně, jen občas ostří někam do háje.
No, to je asi k těm fotkám všechno, jen upozorním, že poslední tři jsou trochu 18+, tak ať se někdo nelekne :)














Tak doufám, že se vám to pěkně hezky všechno líbilo!
Hezký začátek týdne přeje

You Might Also Like

0 komentářů