Nálezy v mobilu II.

By 8:00 , ,

Ahoj! 
Fakt se snažím, tudíž doma pořád někomu kradu počítač a pokoutně tu po nocích matlám články :D Založila jsem nám alespoň stránku na Facebooku, kde můžete mít aktuální info o nových článcích a hlavně se tam dostanu i z mobilu, takže komunikace nebude tak váznout :) proto, pokud máte Facebook, dejte tomu like, odkaz najdete vpravo v sekci Sleduj mě! 

No a teď už můžeme jít na fotky. Jsou to fotky z mého mobilu (všimněte si, že zhruba v půlce jsem si vyčistila sklíčko foťáku a hned to fotí ostřeji :D) z období tak půlky srpna do teď :) omlouvám se za množství kočky, ale on je prostě tak krásný, že to nejde ho nefotit :)


První fotka je rozhodně jedna z nejroztomilejších. Na té fotce jsem s Emičkou, což je moje... něco jako prasestřenice (je to dcera mámina bratrance). Teď už je to velká, skoro půlroční slečna, ale tehdy to byl ještě "maličký" kojeneček :)

Návštěva výstavy Art Brut v pražském DOXu s kamarádkou a jejím bratrem. Popravdě, dotáhli mě tam oni, já bych na takovou věc nikdy nešla, i mé pocity z té výstavy zůstaly takové, jaké jsem si myslela :D nepochopila jsem to umění

Poslední týden prázdnin jsem strávia u své babičky, kdy můj hlavní úkol byl venčit králíčky. Takže jsem zuřivě venčila každý den :)

Ano a tady začíná éra Snížka :D ale vždyť se na něj koukněte, neni slaďoučkej?

Holt bez chlapa vás ráno musí líbat kocour, to dá rozum.

Tahle fotka je z prvního školního dne, kdy nás vypustili už asi v devět a nám se nechtělo jít domů, tak jsme si sedli na náplavku a povídali si.

Já ho prostě miluju, ještě když tu se mnou spí v tý posteli :3

Jedno nádherné ráno, které jsem viděla z okna :) Tady je nádherně vidět, jak ten foťák přestal šumět.
 

Následující dvě fotky jsou z jednoho dne. Ze dne, kdy jsem se rozhodla podstoupit fakt bláznivou věc. Běžela jsem pražské Grand Prix od RunCzech. Mno... doběhla jsem :D víc bych to nerozpitvávala

 Takovýhle luxusní oběd nám dávají u nás ve školní jídelně. Po tom se mi bude na vysoké určitě stýskat :(

Ehm, já říkala, že tenhle tu bude pořád :D

No není ta Praha nádherná?

Občas chodíme s kamarádkou takhle prasit do McDonalds, ale tentokrát jsme se rozjely (myslím, že k obědu bylo něco nedobrého, protože jinak by jsme to celé nesnědly :D)...

Áno, i postcrosser se občas potřebuje pochlubit :D Tahle fotka je z hodiny dějepisu, kdy jsem dost usínala, tak jsem začala psát :) jo a ta přilepená čokoláda skutečně došlo, to mě neskutečně potěšilo, většinou tyhle přilepené kousky někde odpadnou a nebo je někdo sebere (často se to děje s penězi, že někdo vybyre z obálky těch pět korun, co posílám).

Najdi kočku! :D

Anooo, podzim je tady. Mám ráda podzim, jak je všechno hezky barevné, ale letos je to slabota, přijde mi, že ty teplé dny snad ani nebyly nebo pominuly moc rychle :D

Poslední fotka s ním, slibuju :D no ale není nádherný, když takhle leží a spinká? :)

A úplně poslední fotka je z minulého víkendu. No, jak říkám, miluju podzim a tohle je jasný důkaz :) foceno na železniční zastávce Lubenec

A to je pro tento post vše. Jen jsem se chtěla zeptat, chcete sem přidat můj instagram? Většinu těchto fotek byste tam našli také... Pokud byste měli zájem, stačí napsat do komentáře :)
Hezký víkend a, pro školou povinné, hezký zbytek prázdnin přeje

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pěkné fotky a pestrá sbírka! :) Obdivuju tě za ten běh a závidím ten školní oběd... takový bych si v menze fakt nechala líbit. :-D Psát pohledy ve škole jsem ještě nezkoušela, potřebuju na to strašně moc serepetiček a pisátek. :D

    OdpovědětVymazat