Co mi přišlo, když mi umřel počítač

By 8:00 , , , , , , ,

Ahoj!
Asi se budete všichni ptát, kde jako celou dobu jsem. Správná otázka! Vysvětlení je jednoduché. Lidově řečeno, chcípnul mi počítač. Hajzl nahodil modrou smrt v ten nejméně vhodný okamžit a už se odmítl znovu nastartovat. Je v péči servismanů už téměř dva měsíce, tak schválně, za jak dlouho mi ho vrátí...
 Dneska (respektive včera, píšu to v noci :D) mi tatínek konečně půjčil notebook, dokonce se čtečkou karet, takže vám tu můžu alespoň předvést to, co jsem dostala. Do té doby jsem byla jen na mobilu a z toho se napsat nic pořádného nedá. Doufám tedy, že mu omluvu přijímáte a na můj blog jste nezanevřeli :)
A teď už dost okecávání a jdeme na to! :)

První krasavec je rovnou z Paříže od jedné slečny, se kterou jsem swapovala. Z tohoto pohledu na mě padá vyloženě podzimní nálada, je fakt pěkný!


Další mazlíček je od Lucky Drahovzdalové. Mandaly jsem nikdy nekreslila, popravdě ani nevím pořádně o čem to je, ale určitě si to nastuduju :)


Potom jeden srazový pohled z Českého Krumlova, ten mě zahřál na srdíčku, že si na mě vzpomněli!


A teď už se dostáváme k těm zajímavějším kouskům. První je zcela jasně a určitě pohled od mého kamaráda Matěje, který byl na pár měsíců po maturitě pracovat na Islandu a poslal mi nádherný pohled s islandskými koňmi (to jsou mimochodem pěkný svině :D ). A koukejte na tu známku :3

Tento pohled mě potěšil také nadvakrát. Poprvé lícem (další GF do sbírky!!) a podruhé rubem (Wintonovi to moc sluší na té známce). 


Další pán na holení je swap z Hong kongu, který je nádherný, ač na tyto technické stavby moc nejsem. A známka je zase nádherná :) 

Tento pohled presbytariánského kláštera z USA mě celkem překvapil, ale nakonec pozitivně. Akorát slečna v textu zdůrazňuje hodně Boha, což mě, jakožto ateistovi, nevyhovuje, nemám ráda, když mi někdo něco cpe... 


Jedno přírodní kanadské Keep calm... :)

Musím se přiznat, že tenhle pohled, poslaný od jedenáctiletého Seymona z Polska, se mi prostě nelíbí. Jako jo, oceňuju snahu, že něco poslal, ale i tak. I když, je to zas originál ze SSSR (má to napsané na místě pro známku).


Aby jsme přeladili na lepší notu, mám tu pro vás tohohle slaďouška. Nic nepotěší člověka víc, než když sáhne do schránky a může si přečíst tohle. Slaďouš je z Taiwanu.


K tomuhle překvapivému pohledu na Helsinki (takový hezký kostel na takovém ošklivém náměstí?) se váže příběh se Snížkem. To jsem tak měla položené pohledy na stole a k tomu popíjela červené víno... No, podle stavu pohledu si můžete domyslet, co se stalo :D 


Další pohled z Islandu, ale ne od Matěje, ale od jeho kamaráda, který ho se mnou swapnul za pohled z Prahy. Ten mě taky moc pobavil a Matěj mi to potom potvrdil, Islanďané jsou prý tvrdí muži. 


Jedna krásná, známková pohlednice z Austrálie, kterou bohužel potkal podobný osud jako Helsinki, je mííírně obarven na červeno.


Nebojte se přátelé, již jsme skoro u konce! :D
Další na řadě je nouvelles images z Ruska. Více než pohled se mi snad líbily známky, jsou tak nádherné! 


Další v řadě nádherně oznámkovaných pohlednic, tentokrát z Kanady. Známka s královnou mě fakt potěšila, je úplně do-ko-na-lá!! 


Myslím, že cenu za nejroztomilejší pohled tohoto období bere tento pohled z Číny. Akorát by mě fakt zajímalo, co je tam u toho zvířátka (mohl by to být hroch co?) napsáno... Neumíte někdo čínsky? :D 


Kdo to dočetl až sem, smekám. Jsme totiž u posledního pohledu! Sloni z Číny jsou sice roztomilí, ale koukejte na ty známky!! Známka s ISS? Proč to u nás nemáme? Zbytek rozhodně nepokulhává někde vzadu, Tang Quining se fakt snažil. 


No a to je pro dnešek všechno. Nevím, kdy mi zase tatínek půjčí notebook a kdy se mi vrátí můj, proto prosím vydržte u tohoto článku zase na chviličku. I když, ještě jednou se vám omlouvám za tu dlouhou prodlevu, pokusím se polepšit :)
Hezký čtvtek vám přeje

You Might Also Like

0 komentářů