Poslední prázdninový souhrn přijatých pohledů

By 21:53 , ,

Ahoj!
Vítám Vás u posledního postu o prázdninách! Je to, jak jsem slíbila, přehled toho, co jsem dostala v posledních dnech. Nutno podotknout, že kvantitativně toho moc nemám, za to kvalitativně je to skvělé! Nebudeme to zbytečně moc dlouho okecávat a pojďme na to!


První krasavec je jediné ofiko, co mi přišlo, ale zase musíte uznat, že stojí za to. Takhle hezký pohled už jsem dlouho nedostala! Jo a je z Ruska :)

 Další krasavec zahájil mou sbírku GF pohledů. Je tedy poslaný neoficiálně a z ČR, od Elišky, ale koho to zajímá. Je parádní!

 Další pohled mi poslal strejda z rodinou z dovolené z Baťova kanálu. Je to roztomilý. A Snížek pomáhal s focením, aranžoval!

 No a poslední pán na holení je asi ten nejlepší. Oficiální GF České republiky, samozřejmě poslaný z ČR :) no, spokojenější být nemůžu, sbírka bude perfektní :)

No a to je pro dnešek všechno! Hodně štěstí a krásný první školní den (taky mě to čeká, už jsem si nastavila budík na 6.30... fuj) přeje


You Might Also Like

0 komentářů