DIY: obaly na mobil

By 8:00 ,

Ahoj!
V tomto článku bych vám ráda ukázala, co jsem provedla se třemi bílými obaly na telefon z Aliexpressu. Všechny jsou hodně jednoduché, ale myslím, že efektní!

Na úvod bych chtěla říct, že jsem použila tato pouzdra - jedno za nějakých 74 centů, což je necelých 17 korun. Jsou to obyčejné plastové bílé obaly určené právě k dotvoření podle vlastního vkusu. Doručení bylo rychlé, asi 14 dní. Doporučuji vždy, než začnete tvořit, obal na mobilu vyzkoušet, protože ne všechny sedí tak, jak mají. No a můžeme jít na to!

 Zlatý glitrovaný obal

 No, je to jednoduché. Budete potřebovat jen tři věci. Obal, glitry a lepidlo/průhledný lak. Glitry jsem koupila ve Stoklase za 31 korun a vystačily by mi tak na tři pouzdra, jako lepící složku jsem použila průhledný lak na nehty, jenom trošku, dejme tomu tak za 5 korun. Celkem mě tedy toho pouzdro vyšlo na asi 30 korun.
 Postup je velmi jednoduchý. Naplácejte lepidlo nebo lak na část pouzdra a posypte. Sypejte nad nějakou podložkou, abyste glitry mohli znovu použít. Dělejte to spíše po částech, je to jednodušší a stihnete to tam nasypat dříve, než to zaschne. No a to je všechno. Pokud vám někde vznikne díra tak jako mě na další fotce (na společné už je to opravené), jednoduše přidejte lepidlo a dosypte.

Krajkový obal


Tady na toho krasavce budete potřebovat překvapivě obal, lepidlo, nůžky a krajku. Barvu krajky vybírejte dobře, protože obal bude prosvítat, tak ať vám to ladí. Krajku jsem koupila ve Flex-Texu, stála mě 25 korun, ale obalů bych z ní udělala tak 6, tudíž tohle pouzdro vyšlo zhruba na 20 korun. To jde ne?
Jako první si vezměte látku a obal a najděte místo, které se vám nejvíc líbí. U mě to byly tyto dvě růžičky.
Když budete mít vybrané místo, natřete obal lepidlem (zkuste zvolit nějaké lepší než já, Herkules není všemocný) a přiložte krajku.













Pořádně ji natáhněte, zakolíčkujte nataženou a nechte zaschnout.
Po zaschnutí už je ostříhejte přebytky a je hotovo! Pro větší trvanlivost zastříkejte průhledným lakem.













Veselý obal z washi tapes

Na tenhle veselý (nebo klidně i smutný ;) ) obal budeme potřebovat akorát obal, nůžky a washi tapes. Ty mám z různých zdrojů, některé mám z ebaye, ale ty většinou používám jen na pohledy, protože jsou sice veselé, ale drží dobře jen na papíru (a navíc je to fakt spíš izolepa). Další mám od jedné slečny z Facebooku a ty jsou fakt papírové, ale bez vzorku. Nejlepší jsem si přivezla ze Španělska, koupila jsem si tam rovnou dva balíčky a s těmi jsem fakt spokojená. Jsou z obchodu Ale-Hop.
No, takže si zvolíte nějaké washi pásky tak, aby vám to sedělo k sobě, vymyslíte si, jak to tam nalepíte a lepíte a lepíte :)
Když máte dolepeno, tak ostříhejte přebytky a je znovu hotovo. Na otvor pro foťák se mi osvědčily malé manikúrní nůžtičky.
U těchto pásek je výhoda, že vám nikde nic netrčí. Je dobré konce pásek zahladit a přitlačit prstem, vypadá to pak lépe a na nic se vám to nebude lepit.

No a to je všechno!


Který se vám líbí nejvíc? Který si zkusíte vyrobit?
Hezké tvoření přeje

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ten z washi pásek se mi líbí asi nejvíc :) Ale jinak jsou všechny pěkné, jen škoda, že na můj telefon se dají sehnat kryty jen těžko :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi to na ebay/aliexpressu hledat? Tam mají snad na všechno, minimálně tyhle jednobarevné na dotvoření :)

      Vymazat
  2. Krásné a dobré nápady! Mně se hrozně líbí ten krajkový a washi, taky ty pásky plácám na všecko, co se namane. :-D

    OdpovědětVymazat