Co mi přišlo, když jsem byla ve Španělsku a pak zmatená

By 20:00 , , , , , ,

 Ahoj!
Během svého pobytu v cizině (o tom jste si mohli přečíst ZDE) a následného citového zmatku jsem dostala pěknou hromádku pohledů a tak se o ně s vámi chci podělit :)


Jako první tu máme jeden nádherný Taiwan, slečna Penny píše, že je to třešňová farma Wuling.

Další je tu jedno USA. Když jsem ho viděla poprvé, myslela jsem si, že by to mohla být Kanada, ale nevadí. Bohužel tenhle chudáček si prošel při cestě ke mně peklem,  na fotce to není moc vidět, ale takové to oranžové dlouhé razítko s proužky, co normálně bývá na zadní straně dole, tak tady je přes to krásné nebe...

A znovu USA, tentokrát je to jasné. Takovýhle silně vlastenecký pohled ve své sbírce ještě nemám, hodně mě překvapila i známka, vypadá, že si ji slečna nechala i sama vytisknout... Máte s tím někdo nějakou zkušenost?

Samozřejmě nesmí chybět Rusko (aneb Rusko je všude :D ), pohled s výjevem na zeleninový trh.  Na pohledu mi slečna napsala recept na zeleninový salát, ještě jsem ho nestihla zkusit, ale myslím, že to bude to samé jako náš :)

Kamarádka, která se vypravila na dva měsíce dobrovolničit (také s INEX-SDA) do Velké Británie, mi poslala tenhle parádní pohled z výletu do Londýna. Moc se mi líbí a už visí na mé zdi slávy!
  

Další kamarádka a spolužačka byla rok v USA, konkrétně ve státě Washington, po skončení školy se vydala s rodiči na obrovský výlet po celé Americe a poslala mi z něj tenhle pohled. Strašně se mi líbí ta známka :)

Další je oficiální PC pohled z Francie, musela jsem k tomu vyfotit i známku, protože Francouzi mi normálně posílají úplně jinou, takovou trapnou, a takhle je moc pěkná :)

Pak tu jsou dva pohledy od další kamarádky, která je v ČR na prázdninách.

Tenhle pohled mi zase vyrazil dech. Zaprvé, pohled je nádherný (Gandalf <3). Zadruhé, známky na obálce jsou perfektní. Zatřetí, v obálce byla ještě hromádka holandských známek...

 Předposlední pohled je tenhle krásný z Číny. Nevíte někdo, na co je ta odtrhovací kartička vpravo? Je na tom něco napsáno, bohužel samozřejmě čínsky...

No a poslední je tu jedna parádní Brandenburská brána z Berlína, také od kamarádky, která se rozhodla, že si tyto prázdniny udělá hodně cestovací (a tak si myslím, že do konce prázdnin tu od ní ještě něco uvidíme :) )

Doufám, že se vám tenhle článek líbil :) !
Hezký zbytek prázdnin přeje

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pohledy jsou nádherný ! :) Takový by mi taky udělaly radost :)

    OdpovědětVymazat