Ahoj, já jsem Snížek! aneb adopce kocourka z útulku v Dolních Měcholupech

By 8:00

 Ahoj, já jsem Snížek a rád bych se vám dneska představil!
 

Jsem čtyřměsíční kocourek plemene kočka evropská (aka cokoli, co není jasně uznané plemeno, takže pouliční směska). Na maminku si nepamatuji, ale její páníček mě a moje sourozence jednoho dne strčil do krabice a vyhodil k popelnicím v pražských Vysočanech. Tam mě našli nějací hodní lidé, kteří zavolali strážníky. Ti mě i se sourozenci odvezli do Městského útulku v Dolních Měcholupech. Tam se o mě hezky postarali, zanesli do registru jako číslo 605/2015, donesli mě k veterináři, který mě zbavil všech otravných blešek (a dal mi injekci :( ).
Měl jsem se u nich hezky, byli jsme všichni pohromadě. Pak ale několik mých sourozenců odešlo s novými páníčky a já tam zůstal už jen se dvěma sourozenci. No a pak si jednoho dne (pozn. paničky včera 24.8. 2015) přišel někdo i pro mě. Moc jsem k nim nechtěl, bojím se cizích lidí, ale byli neoblomní, protože jsem jim přišel nejkrásnější. Odnesli si mě tedy domů. Sama cesta byla životní zážitek, auto není můj oblíbený dopravní prostředek.
Když jsem přijel k mému novému domovu, vůbec nic se mi nechtělo. Panička mě tedy nechala v otevřené bedýnce, jen mě jednou zanesla na záchod, abych věděl, kde ho mám, a nechala mě být. To udělala dobře. Když byla najednou všude tma, odvážil jsem se vylézt ven z boudičky a dát se na průzkum. Prošmejdil jsem celý byt, už se mi chtělo spát, ale v boudičce jsem byl sám a nebylo mi tam teplo. A pak jsem narazil na poklad. Paniččina postel. To že v ní už někdo spal jsem moc neregistroval, vlezl si do ní a šel spát. Vzbudil jsem tím ovšem majitelku postele (možná to bude tím, že jsem jí vlezl na hlavu), která z toho moc štastná nebyla. Celý zbytek noci jsme se střídali v tom, kdo spal a kdo ne, byla to moc velká zábava!
No a dneska od rána zlepšuju svojí schopnost se nebát nových páníčků. Už se nechám pohladit od všech, co tu bydlí, ovšem větší vztah mám k ženské části rodiny, která mi dává jídlo a mazlí se se mnou. Papám všechno co mi dají a mám se tu skvělě. Všichni mě akorát mazlí a jsou na mě moc moc hodní :)
 

TECHNICKÉ ZÁLEŽITOSTI

Snížek už se vám představil, teď k tomu já dodám pár informací, které by se vám možná mohly hodit. Za kocourka v útulku sice chtěli zaplatit, ale jen náklady na veterináře, tudíž za našeho prcka to bylo 230 korun, protože ho museli odblešit, odčervit, naočkovat a tak podobně. Nyní je ale ve skvělé formě, ve čtvrtek ještě míříme k panu veterináři na další odčervení. V útulku podepisujete smlouvu o předání a dočasné péči, jelikož majitel zvířátka se může přihlásit do 4 měsíců od umístění do útulku a vy mu musíte zvířátko vrátit. U Snížka ale tohle nepředpokládáme :)
Pokud by jste chtěli adoptovat Snížkovy sourozence, jsou tam jako číslo 606 a 608, najdete je na TÉTO adrese :)
Pokud máte jakékoli dotazy, napište mi je dolů do komentářů!
Hezkou středu a třeba šťastný výběr nového kamaráda přejí Snížek a

You Might Also Like

0 komentářů