Trochu offtopic příspěvek - co mi zachránilo papulu

By 22:32 , ,

Ahoj! Dneska krátký offtopic článek na kosmetické téma!
 To jsem tak jednou jela na vodu, měla rýmu a zapomněla si balzám na rty. Klasika. Skončilo to tak, že by se na mé puse daly škrábat brambory nebo loupat okurka, takhle suchou jsem ji už fakt, FAKT dlouho neměla. Takže ještě na cestě z nádraží jsem naběhla do nejbližšího Dmka a jala se vybírat nejlepšího zachránce (protože jsem věděla, že doma mi všechno došlo a Indulona neni tak univerzální lék, jak o ní s oblibou tvrdím). Po asi hodinovém srovnávání jsem se nakonec rozhodla pro Alverde Intensivní Balzám na rty s granátovým jablkem a Karité bambuckým máslem, který se zdál jako nejlepší pomocník v poměru cena/výkon. Stál mě asi 47 korun, což je fakt v pohodě.



Samozřejmě jsem zapomněla vyfotit i původní balení, takže tady je ještě oficiální fotka :)


 Přiznám se, že nejsem němčinář, ale pěkné logo NaTrue nahoře vlevo ukazuje alespoň to, že je to přírodní produkt. Jo a je to vegan (to mě moc netankuje, ale někoho by to zajímat mohlo).

Po otevření se nám ukáže hezký aplikátor, kterým se balzám poměrně dobře nanáší, jelikož jeho konzestence je lehce tekutější.



Jako zápor tohoto produktu bych vypíchla dvě věci - vůni a barvu. Barva je taková modrošedivozelenocosi, fakt nic moc, naštěstí to rty neobarví tak silně, aby to bylo vidět. No a vůně je taková... špinavě mentolová :D

Jinak ale paráda, opravil mi moje ústní struhadlo za den. Za den! Za hloupá DVĚ namazání! Což je podle mě fakt SKVĚLEJ výkon!

Jo a ještě složení: RICINUS COMMUNIS SEED OIL · PERSEA GRATISSIMA OIL · SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL* · HYDROGENATED CASTOR OIL · GLYCERYL RICINOLEATE · POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE · AROMA ·HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA · BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER* · AQUA · ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT · ASCORBYL PALMITATE · CITRAL · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · LIMONENE · LINALOOL · PUNICA GRANATUM SEED OIL* · ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT · TOCOPHEROL · CI 77891

Hezký večer!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jsi kunda!!! Voní po granátovém jablku!!!

    OdpovědětVymazat