Swap s Naízou z Brazílie

By 8:00 , ,

Ahoj!! :) 
Tady je další ukázka skvělého swapu, tentokrát s Naízou z města Joao Pessoa, která je moc milá a fakt skvělá! Už se těším na její odpověď :)




Poslala mi dva pohledy, jeden s pohledem na město (Naíza psala, že bydlí asi 5 minut pěšky od toho kruhového hotelu, takže je její domov vidět na pohledu), které je mimochodem fakt pěkné, na tu pláž bych se ráda koukla :D A na druhém pohledu je prý nějaký slavný ptáček :D Bohužel jsem si ještě nedala tu práci s Google překladačem (portugalsky neumím), takže nevím, co říká... :(





 No a jako poslední jsem v obálce našla lístek na Jak vycvičit draka 2, je to Naízin oblíbený film :)

 No a superhezké (mě se líbí no...) známky! Naíza psala, že v Brazílii se vůbec nekupují známky, takže ona vůbec nemůže ovlivnit, co mi na dopise dojde, že se to tam prostě nedělá, jen odevzdáte to, co chcete poslat a peníze a paní za přepážkou tam něco nalepí. Naštěstí tady se to povedlo :)

 No a to je z dnešního swapu všechno! Doufám, že se vám swap líbil (tak jako mě) a že mi zachováte přízeň i ve chvílích nepřítomnosti, protože jsem včera odjela na tábor a nevím jak na tom budu s časem a internetem :) články tu jsou přednastavené alespoň jeden za dva dny, tak snad vám to bude stačit :)
Hezké prázdniny přeje 





P.S. Věděli jste, že vyšla takováhle fajnová známka s Janem Husem?  Já ne, ani jsem ji v Praze nikde neviděla (ale víme jak to je v Praze na poštách...) :(

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ty známky jsou krásný :) Jinak o té s Husem jsem věděla, dvakrát jsem ji posílala, ale škoda že jsem ji nedostala :(

    OdpovědětVymazat