Swap s Melike z Turecka

By 20:44 , , ,

Ahoj!
Ač mi pohledy chodí poměrně pravidelně, myslím si, že pro čtenáře nejsou stejně všechny vhodné, jelikož jen sem tam nějaký je úžasný, stojící za ukázání.
Na druhou stranu swapy stojí za ukázání vždy, protože ti lidé si s tém dávají neuvěřitelnou práci, jako třeba tady Melike :)



Melike Aksaya je moc milá mladá slečna, která mi dokonce sama napsala, slovo dalo slovo a moje napěchovaná obálka putovala do Turecka. Nevím proč, tentokrát se Česká pošta předvedla, ale moje obálka dorazila už za týden, kdežto ta Melikeina až minulý pátek. Nevím, jestli je Turecká pošta podobná České, každopádně obsah to zcela vyvážil!
Jako první mě rozhodně zaujaly překrásné známky, které má Turecko tedy opravdu výstavní a Česká republika by se on nich měla učit!! Ta s těmi jeleny a houbami je prostě k sežrání, ta půjde ve sbírce do první řady.


Vypadnul na mě jako první čajíček, odhadem zelený. Moc jsem si nepočetla, turečtina nepatří k mým silným stránkám :D


Parádní byl i náramek! Když jsem byla malá, jezdili jsme do Turecka poměrně hodně a tohle mi to skvěle připomnělo, těch náramků jsem mívala plnou šperkovničku :) Vážka je prý symbolem proměny, nazary (modrobílá oka) zase štěstí a prý slouží i jako ochrana.


V obálce byl i takový jako... no, prostě něco jako záložka s citáty z Koránu. Slečna naštěstí připojila i nějaké povídání, jinak bych se vůbec nic nedozvěděla :) 


Bylo tam samozřejmě spoustu pohledů a moc pěkná mandala. Jeden z pohledů byl průvodní s povídáním o Melike, další potom s vysvětlením toho co na nich můžeme vidět, případně na jednom byla nalepená usušená orchidej. Skutečně krásná! A mince :)
Jo a docela mě překvapilo, na kolika pohledech byli vojáci. Slečna o tom hodně psala, ale nepochopila jsem úplně, jestli se jí to týká osobně, nebo ji to jen zajímá.






No a jako poslední tam byla naprosto ROZKOŠNÁ miniobálečka. Z jejího otevírání pro vás mám příběh :)


No, tak doufám, že se Vám swap líbí stejně jako mě a že si přečtete i další články! Zatím nashle!

You Might Also Like

1 komentářů