Swap s Lenny z Malajsie

By 18:00 , ,

Ahoj!
A je tu to zase, další swap! Tentokrát s Lenny z Malajsie, kde se musím přiznat, že jsem nikdy nebyla, ale strašně bych tam chtěla... Asie mě celkově jako kontinent hodně láká, miluju asijskou kuchyni a tak podobně, však znáte to :)



S Lenny to není naše první výměna, úplně první byla výměna pohledů a pak jsme se domluvili na nečem větším. Lenny to ovšem pojala fakt ve velkým, takže já se teď za svoj obálečku trochu stydím, ale prý to bylo skvělý, tak alespoň něco.
Jako první, co mě hned zaujalo, byla samotná obálka. Lenny si s ní dala fakt práci, bohužel to vypadá, že poslala málo známek a pošta hodně z ozdob překryla nebo strhla, aby na to nalepila známky. Ovšem teď se nedá říct, že by tam známek bylo málo :D (všimněte si uměleckého rozmazání adres!)


Jak už je vidět z úvodní fotky, dominantním prvkem je tahle rozkošná sovička. Je z plsti a je to vlastně rámeček na fotky. Ještě nevím co si do ní dám, ale půjde na noční stolek.


Další parádní věc, co na mě vypadla, byl přívěsek na klíče, kde jsou ukázány všechny bankovky, co Malajsie má. Je na nich portrét jejich monarchy, který je volený (mají volenou federativní konstituční monarchii), pokud jsem to pochopila správně, a tak je musí při každé výměně monarchy vyměňovat, což je trošinku nepraktické. (Jo a zajímavost: Malajsie je unie 13 států. To jsem třeba nevěděla!)


 No a poslední známky. Ty jsem se ale rozhodla ukázat až v článku o známkách, kterých bude hodně, slibuju!


No a jak se líbil dnešní swap Vám? Mně moc :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Hello Anna,

    I find your blog post about my parcel to you.. Glad you received it.. I hope you like it..

    xoxo
    Lenny ^_~

    OdpovědětVymazat
  2. kak lenny, nice ;p
    bahasa x phm tapii.,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Apa lagi Google translate lah Wak.. hehehe

      Vymazat