Lovení na Pinterestu - Zmrzliny

By 8:00 , , , , ,

Ahoj!
Přiznám se, že když se hodně nudím, vlezu na Pinterest a strávím tam klidně dvě hodiny hrabáním se v "bordelu", hlavně v receptech. A tak jsem se rozhodla, že vám něco z toho ukážu, třeba vás to inspiruje a něco z toho si ukuchtíte. Dnes tedy jsou na programu zmrzliny, všechny hodně jednoduché. Pokud by se to jen z obrázku nedalo pochopit, dejte vědět! Popravdě to nevypadá vůbec složitě a mohlo by to perfektně osvěžit (i když na dnešek to už asi není potřeba :D) Jdeme na to!

 

Easy peasy zmrzlina jahodová (už jsem ji zkoušela, je luxusní!!)

Oreo zmrzlina - Oreo jsem v životě nejedla, ale třeba to někteří Oreo maniaci ocení :)

Tentokrát Nutella. Mňam!

Tady o té perfektní melounové hodlám podat report, protože přítel melouny miluje, takže ji v nejbližší době upatlám :)

Také ovocná zmrzlina,  jediné, co ji kazí, je mango (nikdy jsem mu nepřišla na chuť...). Čím ho nahradit? Možná by šel banán, citron bude moc kyselý, možná by šel pomeranč... Poraďte!

No a teď už jen pár blbůstek, které se mi prostě líbily :D



Jak vylepšit led?

Trochu fejková zmrzlina, ale když by se to dalo do mrazáku, taky by to šlo! :D

A to je všechno pro dnešek!
Hezký zbytek dne vám přeje Vaše

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Některý jsou fakt zajímavý :) :D Kdybys náhodou některou zkoušela a pak o ní napsala, bylo by to super ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Melounovou budu dělat nejspíš brzo, jak jsem psala, drahý by se po melounu utloukl :D a ještě mě hodně láká to kiwi... a s tím ledem jsem viděla i tip, že do toho zamrazíš ovoce (malinu, jahůdku nebo tak něco maličkého) a ono ti to pak tu vodu ochutí, ale to nevím jestli by fungovalo... :)

      Vymazat