Jak jsem byla před táborem nakupovat "důležité" věci :D

By 7:13

Ahoj!
To jsem tak jela v pátek (10.7.) pro balíček s cenami na tábor až do Vršovic, že jsem cestou potkala 3x HM, kde byly obrovské nápisy "-70%" "velké slevy" a tak podobně. Víte jak, ženský :D
No, takže při cestě zpátky jsem si vystoupila na Václaváku a hezky šup šup do HM...
No, neskončilo to tak tragicky, jak to mohlo vypadat, ale i tak jsem si koupila věci, co bych zas tak úplně nepotřebovala (ale je fajn, že je mám) :D



První věc jsou laky. Laky za 15 korun... Ehm... To už to prostě chce :D Jsou pěkné, vydrží dlouho, hezky se třpytí, prostě luxus. Akorát se teda blbě odlakovávají, ale to všechny třpytkaté laky :)

No a další a poslední věc jsou takovéhle "tunely" na tělo, jsou pěkné, překvapivě skvěle drží díky gumě pod prsy, fakt to nepadá (vyzkoušeno na dětském táboře :D ). No a ceny... Modré a oranžové stálo 70 korun aka slevy. Bílé nebylo zlevněné, ale stejně jako jakékoli jiné basic tričko od HM stálo 129 kč :)


Tady mě překvapilo, že v tom je i bavlna :D tak jsem vám to vyfotila :D

No, tak to by bylo všechno, na tom táboře už jsem byla, nikdo neumřel, takže to bylo úspěšný :D
Hezkou horkou sobotu přeje


You Might Also Like

0 komentářů