Co mi přišlo, když jsem stavěla střechu

By 8:30 , , , , , , , , , , ,

Ahoj!
Tak jsem se slavně vrátila z chalupy, kde jsme museli opravit střechu, neb už  nepříjemně zatékalo... Když obědváte a kape vám do polívky, tak to není nic moc... :D
No, takže jsem byla pryč od schránky a mezitím se nám tam toho spousty nakupilo!
Takže rychle začněme! :)



 A začneme pěkně zvostra! Austrálie :) Obdivujte, prosím, pánovo písmo, doteď nevím, jak se jmenuje :D Ale vombati jsou fakt roztomilý :)

Keep calm, které ještě nemám (se jen tak nevidí!) a navíc je fakt vtipný! A ta známka je k tomu už jen třešnička na dortu!! :) (Bělorusko)

 Krásná kytice růží ze Švýcarska, moc pěkná, nepovedlo se mi to vyfotit pořádně, ale ve skutečnosti je to fakt nááááádhernej pohled <3

Dokonalá, roztomilá panda od francouzské učitelky žijící v Číně, i s luxusními známkami. Taky paráda!

Jeden vánoční Dusseldorf v červenci :D

 Krásná fotka (zase se mi to porařilo vyfotit akorát retardově, klasika, a to se to snažím fotit alespoň foťákem a ne mobilem...) od Lucky, která trvale žije v Dubaji, ale přijela do ČR na prázdniny a vydala se na výlet :) a miluju tuhle fotku s Cimrmanem, vynálezcem kruhové známky :) :D

Další krásný turistický pohled, fakt moc pěkný, z Holandska.

Vila Tugendhat - dokonalost sama! Od slečny, se kterou jsem se zapojila do postcard diary :)

Umělkyně Amália z Portugalska, mě nejvíc dostala ta totálně ROZTOMILOUČKÁ známka!

Dohodnutý swap s paní z Jižní Afriky, já jí posílala Prahu, paní poslala místní přírodu. A je to paráda co? Někdy bych se tam chtěla podívat :) (a kde známkám snad nemusím nic dodávat!)

S odesílatelem tohohle pohledu jsme podiskutovali nad pomocí pro naše starší, shodli jsme se, že je třeba jim pomáhat :) Pohled je z Turecka, známky opět luxusní.

Jestli něco miluju, tak jsou to pohledy z interiérů kostelů a chrámů, to je prostě.. wow! I normálně, když se dostanu do kostela (oh bože, Noc kostelů <3), jen stojím a koukám a vnímám tu skvělou atmosféru. A paní z Holandska byla ještě tak hodná, že mi v obálce poslala i další známky, které jsem hned zařadila do své sbírky :)

No a poslední pohled dnešního přehledu - turistický zase z Holandska :) ale slečna na známce je krásná!

No a to je pro dnešek všechno! Doufám, že si užijete víkend tak jako já (odjíždím na tábor, ale články nechám přednastavené :)) )!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pohledy i země jsou skvělý ! To muselo být milý překvapení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ty pohledy jsou úžasný, ale nejvíc se mi líbí známka s Van Goghem :3 Jinak já taky postcrossinguju (nevím, jak to skloňovat :D ) a na blogu o něm mám zatím jeden článek...
    La vie de Nikol

    OdpovědětVymazat