Něco málo o mě a tomto blogu - uvítání!

By 18:26 ,

 Ahoj!
Vítám Vás všechny na mém blogu!
Rozhodla jsem se ho založit pro všechny, co mají rádi posílání pohledů, jsou postcrosseři nebo prostě je to jen zajímá :) Vše o postcrossingu se dozvíte na jeho oficiálních stránkách www.postcrossing.com, já postupem času napíšu i něco víc.
K PC jsem se dostala absolutní náhodou, prostě jsem tak surfovala po netu a najednou na mě vypadla tahle stránka. Strašlivě mě to chytlo, zaregistrovala jsem se (myslím, že 21.2.) a hned jsem si losla 5 adres. Bohužel dva z těchto mých prvních pohledů stále nedošly :(
Jinak, je mi 18 let, studuji na gymnáziu a mám i jiné koníčky nez PC. Kromě toho, co mi přišlo, tu budou i články o tom co jsem odeslala, swapy, co jsem si koupila na PC, občas i nějaký úvahový či názorový článek, kde prostě vypíšu své pocity, případně ukážu jak jsem se kde měla (hrozí zejména o prázdninách) :)
Doufám, že vás zaujmu a stanete se třeba pravidelnými čtenáři!
Hezký zbytek pátku!

You Might Also Like

0 komentářů