DIY - extrémně jednoduchý

By 10:41


Možná to zní fakt divně, ale jo, mám na svoje odesílání speciální sešitek. Je to z toho důvodu, že ze začátku jsem si to nikam nepsala a měla v tom takový bordel, že když mi přišlo hurray, netušila jsem kdy jsem mu co poslala a vznikal tak chaos.
Jelikož jsem duše elektronická, vyrobila jsem si nejdřív libovou tabulku v Excelu, fakt pěknou. Po týdnu to šlo do kopru, protože nejsem schopná pravidelně psát něco do tabulky :D
A tak jsem zjistila, že jsem více duše papírová, nakoupila materiál a oprášila svoje mentální schopnosti výroby.

 Postup asi netřeba popisovat, to snad pochopí úplně každý :)
Zkuste se nesplést jako já, že to natisknete blbě, a pak si to vystříháte zrcadlově a dojde vám to až při lepení :D
(Jsem fakt pitomá :D)
No a jak sešit vypadá uvnitř? P.S. Adresy jsou skryté schválně, přeci jen... Nikdo nechce, aby jeho adresa byla takhle veřejně ;)
Hezký zbytek pondělí!! :)
(A nenechte si ji jako já zkazit od matikářky!!)



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jůůů, děkuji za nápad =) Já si začala odeslání psát do mobilu, ale nic moc přehledného a navíc jsem občas něco nezapsala =) Zítra běžím pro nějaký ten diář =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se neosvědčil ani mobil, ani počítač, papír to prostě jistí :D

      Vymazat
  2. ja si to nezapisuju nikam, ani swapy, zatim jsem odeslala vsechno, co jsem slibila, ale nejsem si jista, jestli jsem dostala vsechno, spis asi ne, mela bych neco poridit ... :-D

    OdpovědětVymazat